Bedankt voor je vraag of opmerking!

Tijd voor een vreugdedans! Je vraag of opmerking is zojuist met succes ingezonden. Wij streven ernaar om binnen drie werkdagen te reageren. Sneller antwoord op jouw vraag? Lees dan het stukje hieronder 🙂

Heb jij een voorbeeld aangeschaft op Marketingscriptie.nl?
Dan krijg je direct voorrang. Dan streven wij ernaar om binnen 24 uur te reageren. Stuur dan even een mailtje naar info@marketingscriptie.nl met jouw bestelnummer. Dit is uiteraard ook geldig als je na jouw vraag ons plan aanschaft.

Ervaringen van één van onze blije studenten en ondernemers

Dankzij de plannen op Marketingscriptie.nl heb ik inzicht gekregen in de structuur van een marketingplan. Dit scheelt tijd en je kan hierdoor sneller je plan opstellen.

– Bart Vermeer, student Commerciële Economie aan Avans Hogeschool

Voor mijn onderneming diende ik een concreet actieplan te maken. Hiervoor stond een marktonderzoek aan de basis werd mij verteld. Dankzij de bundel op deze site is het mij gelukt om een goede marketingstrategie en onderzoek op te stellen. Van tevoren dacht ik dat je met alleen de marketingmix er wel komt, maar helaas. Fijn dat alles zo helder beschreven is. Enige puntje; op pagina 5 staat een spelfoutje (DT i.pv. D) 🙂

– Chantal de Hoog, ondernemer: Organisatie en Management Advies Bureau

Allereerst even contact met jullie gehad per mail. Vervolgens het plan aangeschaft. Zeker de moeite waard in mijn situatie. Ik was al begonnen met mijn marketingplan, maar liep vast bij de externe analyse. Dankzij het voorbeeld en uitwerking van de modellen heb ik een goed inzicht gekregen. En leuk dat ik een extra marketingplan voorbeeld er gratis bij heb gekregen…stond niet vermeld volgens mij haha.

Richard Groothuis, student International Business aan de Hogeschool van Amsterdam

Even weer een frisse blik hoe je een plan van aanpak en marketingplan opstelt. Vroeger wel eens gemaakt tijdens mijn opleiding, maar dit was aardig vervaagd. Voor het bedrijf waar ik voor werk diende ik een plan op te stellen met gerichte actiepunten. Het huidige ondernemingsplan is namelijk niet recent meer. Beide voorbeelden eenvoudig en begrijpelijk uitgewerkt.

– Ellen de Kroon, marketing- en communicatieadviseur bij Huizens B.V.